ARK daagt uit op WebTomorrow

ARK daagt uit op WebTomorrow

ARK pakt uit met een gewaagde campagne tijdens WebTomorrow in Flanders Expo Gent op 8 en 9 juni 2017. Tijdens dit toonaangevend evenement rond digitale impact, daagt ARK de 1300 deelnemers uit om een marketingtrofee te winnen.

Op het event spreken 35 professionals over marketing, ondernemen, innovatie en de digitale impact op de samenleving. Tussen al dat moois positioneert ARK zich als pionier op vlak van moderne marketing.

ARK laat nieuwsgierigen proeven van winst
De strategische marketing- en communicatie-experts van ARK staan stevig in hun schoenen, en dat laten ze ook zien. Op hun stand –­ in de netwerkruimte van WebTomorrow – poten zij een winnaarswand neer, waar bezoekers letterlijk en figuurlijk op de eerste plaats gezet worden. Niet alleen ervaren ze hoe het voelt om een marketingtrofee binnen te rijven, ARK biedt gasten ook de mogelijkheid tot een verruimend gesprek met één van hun specialisten.

Winnaars worden beloond
Wie het aandurft om voor de wand plaats te nemen, krijgt na het event een e-mail met zijn of haar winnaarsfoto en een link naar de gratis online toolkit op de vernieuwde website van ARK. De tools rond o.a. contentmarketing, customerjourneymapping en marketingautomatisering zetten potentiële klanten op koers naar de award van hun dromen. Op weg naar winst kunnen zij zich laten begeleiden door de professionals van ARK.
 

Over ARK Communicatie
ARK Communicatie is een Belgisch, fullservice communicatiebureau. Ons team helpt klanten in alle facetten van hun professionele communicatie: van strategisch marketingadvies, content en pr, conceptcreatie tot digitale integratie. ARK Communicatie is lid van BBN, een internationaal B2B agency van onafhankelijke communicatiebureaus die internationale merken ondersteunen in verschillende landen. Lees meer op www.ark.be.

Contacteer ons
Ann-Sophie Cardoen Content & PR Consultant, ARK Communicatie
Julie Post Junior Content & PR Consultant, ARK Communicatie
Ann-Sophie Cardoen Content & PR Consultant, ARK Communicatie
Julie Post Junior Content & PR Consultant, ARK Communicatie
Over ARK BBN

ARK BBN is een strategisch B2B-marketingbureau. ARK BBN verzorgt nationale en internationaal communicatie voor klanten als Panasonic Batteries, Ceres, Atlas Copco, Tolon en Eternit; van strategisch marketingadvies, concept en design tot digitale integratie, (social) content en public relations. Het bedrijf werd in 1999 opgericht door Ben Verleysen. Meer info op www.arkbbn.be.

OVER BBC

BBC is de referentie voor B2B-communicatie in Belgiƫ. Alles begon in 1983 met de communicatie voor Flanders Technology International, jawel in Gent. Het bedrijf groeide over de jaren uit naar een reclamebureau gespecialiseerd in B2B-communicatie waarbij strategie, creativiteit en technologie centraal staan. "Always a pleasure to work with" is het bedrijfsmoto van BBC, zowel naar de klanten toe, als naar de eigen medewerkers. BBC verzorgt de B2B-communicatie voor bedrijven als Samsung, Tempo-Team, Thermo King, Brussels Airport en DS Smith. Sinds de verhuis van Kontich naar Mechelen drie jaar geleden, groeide het bedrijf met meer dan 70% en telt het 43 specialisten. Vandaag wordt BBC geleid door twee managing partners die in 2009 via een MBO het bedrijf overnamen, met name Jordan Audenaert en Anton Loos. Meer info op www.bbc.be


ARK BBN
Gelaagstraat 53a
9150 Rupelmonde
Belgium