eneloop lancerer en ny opbevaringstaske, som en bæredygtig emballageløsning

Panasonics bæredygtige batterimærke eneloop er nu endnu mere miljøvenlig med lanceringen af deres nye genbrugelige taske. Fremstillet af genvundet PET, er materialet et mere grønt alternativ til den originale emballage til engangsbrug. Den reducerer også affald, da dens holdbarhed tillader at bruge den som en praktisk opbevaringstaske.

Dette er et naturligt fremskridt for eneloop, som har leveret deres højkvalitets og brugsfærdige genopladelige batterier i årevis. Nu er den nye holdbare emballage ligeså nyttig som selve produktet, og bliver til et højeffektivt værktøj til let opbevaring af batterier i hjemmet eller på arbejdspladsen.

De pålidelige batterier forlades med solenergi og kan bruges op til 2100 gange (afhængigt af batteritypen). De bruges over hele verden i både personlige og professionelle opsætninger og er et mere omkostningseffektivt og miljøvenligt alternativ til engangsbatterier.

Tilgængelighed
Den nye taske lanceres i december og vil kun være tilgængelig online. Tasken leveres med en pakke med 4 eller 8 eneloop batterier i størrelserne AA og AAA. Eneloop pro batterier fås i en genbrugelig taske i en pakke med 4 også for AA og AAA.

Lomme USB-oplader
Lanceringen falder sammen med en anden spændende udvikling. I januar vil eneloop også gøre sin nye lomme USB-oplader tilgængelig, CC80 batterioplader. Denne bærbare oplader er perfekt til at rejse og har to åbninger til samtidig opladning. Den vil kunne fås i to versioner: En pakke med 2 eneloop AA-batterier eller en som kun indeholder opladeren.

Det siger vores kunder
»Vi er mere end tilfredse med at bruge eneloop-batterier her under vores TOTEM tour. Jeg kan roligt bruge dem lige fra pakken i shows, uden at skulle oplade dem først. De har en fantastisk kapacitet til at blive opladet og afladet – vi laver fulde ladecykler hver dag. Sammenlignet med andre mærker, de holder deres opladning meget godt, selv med tiden når de ikke bruges. Yderbeklædningens opbygning er en af de mest solide jeg nogensinde har set. Vi vil fortsætte med at bruge eneloop i meget lang tid«.
Stephan Mendi, Lydtekniker Cirque du Soleil

Julie Post Project Manager, ARK Communication