Moore Stephens wordt persoonlijk met ARK BBN
Accounting- en consultingbedrijf Moore Stephens rekent op ARK BBN om haar doelgroep te verpersoonlijken en meer gericht te bereiken. Het strategische communicatiebureau overtuigde tijdens een consultatieronde.
Moore Stephens is het grootste onafhankelijke accounting- en consultingbedrijf in België met ruim 420 medewerkers. Het maakt deel uit van Moore Stephens International, dat wereldwijd 28.000 werknemers telt in meer dan 650 kantoren. Om zijn doelgroep juist te segmenteren en gericht te communiceren, doet Moore Stephens een beroep op ARK BBN.
Strategische audit
ARK BBN toetste de fundering van Moore Stephens tijdens een strategische workshop. De doelgroep werd geanalyseerd, persona’s kregen vorm, het consultingbedrijf stelde samen met ARK BBN een contentstrategie en digitale roadmap op en ze brachten de communicatieflow en customer journey in kaart. ARK BBN werkte daarop een marketingautomation-plan uit om alle digitale communicatie te stroomlijnen en af te stemmen op de informatiebehoeften van de klant.
Digitale transformatie
Na de strategische audit schakelde Moore Stephens het communicatiebureau in voor haar digitale transformatie. Samen met softwarebedrijf Oracle implementeerde ARK BBN het marketingautomation-platform Eloqua als basis voor alle digitale marketingprocessen. Het bureau begeleidt Moore Stephens met het beheer van de campagnes, de optimalisatie van de website voor leadconversie, rapportering en interne opleidingen.