Nieuwe exclusieve haarborstels voor gezonder haar

Een nieuw merk van hoogwaardige haarborstels is geboren: Delphin & Emerence. De nieuwe haarborstellijn combineert 80 jaar Vlaamse knowhow en vakmanschap met Italiaanse hoogwaardige materialen en belooft een gezonde hoofdhuid en haardos. Nog tot eind juni kunnen hairlovers profiteren van exclusieve lanceringsacties. 

Oprichtster van Delphin & Emerence, Lies Helsloot, bundelde haar tips en bevindingen in het boek: “Het complete boek over haar – in 3 stappen naar gezond haar” (uitgeverij Borgerhoff & Lamberigts). Kers op de taart in dit proces was de lancering van haar eigen lijn van unieke borstels – geschikt voor elk haartype.

Met zachte hand
Het handvat van de Delphin & Emerence-borstels is vervaardigd uit fijn walnotenhout. Dat is niet alleen mooi om te zien, maar ook sterk en robuust. Het werd met liefde vormgegeven door de beste Italiaanse houtkunstenaars in de wereld. De natuurlijke schoonheid van de nerfstructuur — die beschermd wordt met een natuurlijke, milieuvriendelijke olie — maakt van elke borstel een uniek stuk. Je herkent een Delphin & Emerence-borstel aan het authentieke logo.

Ambachtelijke kussens in kenmerkend blauw
Het kussen van de borstel is gemaakt uit natuurlijk rubber en gecreëerd volgens een ambachtelijke traditie van meer dan 100 jaar oud. Het reduceert statisch haar en zorgt voor een comfortabele, ontspannende en stimulerende borstel-ervaring.

Borstelharen voor elk haartype
Delphin & Emerence verwerkt natuurlijke borstelharen in elke borstel. Sommige exemplaren pronken met uniek vormgegeven synthetische ‘GinaFibra’-borstelharen voor extra ontwarkracht. De verschillende combinaties van natuurlijke en ‘GinaFibra’-borstelharen zijn geschikt voor elk haartype: van stijl en krullend haar tot Afrohaar.
Delphin & Emerence creëerde ook een specifieke borstel voor mensen met uiterst delicaat haar of een gevoelige hoofdhuid, zoals baby’s, kankerpatiënten en ouderen.
De haarborstellijn bestaat uit twee exclusieve collecties: ‘caring’ en ‘detangle’. Ontdek ze op de officiële website, delphinandemerence.com.

Exclusieve promocampagne
Wegens groot succes, werd de lanceringsactie van de nieuwe lijn met 2 weken verlengd: tot en met 30 april 2017 krijgen klanten een exclusieve korting van 25% op alle borstels én een gratis reinigingsborstel ter waarde van € 29,95. Ook in mei en juni vallen verschillende acties te ontdekken op de website. Gedurende heel deze campagne is de levering wereldwijd gratis. 
Bestellen kan via de officiële Delphin & Emerence-website.


Over Delphin & Emerence
Delphin & Emerence is opgericht door Lies Helsloot, een Belgische onderneemster met een passie voor gezond haar. Geïnspireerd door haar eigen verhaal werkte ze een plan uit voor de perfecte haardos, inclusief stressvermindering, haarverzorgingstips en gebalanceerde voeding. Met extra aandacht voor het borstelen. Ze schreef er niet alleen een boek over (dat binnenkort uitkomt), maar creëerde zelfs — omdat ze nergens een geschikt exemplaar kon vinden — haar eigen lijn van haarborstels: Delphin & Emerence. Toen ze een ambachtelijke borstelmakerij ontdekte in eigen land, sprak ze er dan ook de beste vaklui aan om haar productlijn op touw te zetten.

Lees meer over Lies op lieshelsloot.com, of op haar blog, takeyoutime.com.
Voor meer nieuws over Delphin & Emerence en de laatste updates: volg ons via Twitter, Facebook, Pinterest en Instagram.

Contacteer ons
Ann-Sophie Cardoen Content & PR Consultant, ARK Communicatie
Lies Helsloot Founder Delphin & Emerence, Delphin & Emerence
Ann-Sophie Cardoen Content & PR Consultant, ARK Communicatie
Lies Helsloot Founder Delphin & Emerence, Delphin & Emerence
Over ARK BBN

ARK BBN is een strategisch B2B-marketingbureau. ARK BBN verzorgt nationale en internationaal communicatie voor klanten als Panasonic Batteries, Ceres, Atlas Copco, Tolon en Eternit; van strategisch marketingadvies, concept en design tot digitale integratie, (social) content en public relations. Het bedrijf werd in 1999 opgericht door Ben Verleysen. Meer info op www.arkbbn.be.

OVER BBC

BBC is de referentie voor B2B-communicatie in België. Alles begon in 1983 met de communicatie voor Flanders Technology International, jawel in Gent. Het bedrijf groeide over de jaren uit naar een reclamebureau gespecialiseerd in B2B-communicatie waarbij strategie, creativiteit en technologie centraal staan. "Always a pleasure to work with" is het bedrijfsmoto van BBC, zowel naar de klanten toe, als naar de eigen medewerkers. BBC verzorgt de B2B-communicatie voor bedrijven als Samsung, Tempo-Team, Thermo King, Brussels Airport en DS Smith. Sinds de verhuis van Kontich naar Mechelen drie jaar geleden, groeide het bedrijf met meer dan 70% en telt het 43 specialisten. Vandaag wordt BBC geleid door twee managing partners die in 2009 via een MBO het bedrijf overnamen, met name Jordan Audenaert en Anton Loos. Meer info op www.bbc.be


ARK BBN
Gelaagstraat 53a
9150 Rupelmonde
Belgium