Panasonic overrækker Spider-Mans ligemand en VIP-tur til New York

Fra 8. maj til 31. december 2017 afholdt Panasonic en europæisk Spider-Man: Homecoming-konkurrence i samarbejde med Sony Pictures. Den, der fangede flest venner på sit net, kunne vinde en familietur til New York. Det var en flittig Spider-Man fra Rusland, som vandt hovedpræmien.

Panasonic afholdt konkurrencen for europæiske forbrugere op til den længeventede Spider-Man: Homecoming-film. Der blev opsat et dedikeret websted på 26 sprog, som tiltrak deltagere fra hele Europa. På mindre end 6 måneder var den russiske deltager Барауля A. i stand til at fange flest venner, og han endte med det største net.

Vinderen blev tildelt en eksklusiv rejse for 4 personer til Spider-Mans hjemby, New York. Han kan nyde en rejse med oplevelser, der relaterer direkte til Peters liv som både high school-elev og Spider-Man. Han og hans familie skal på en ekskursion "bag kulisserne" til Museum of Moving Image i Peter Parkers nabolag. Sammen skal de besejre den ultimative skurk i en Escape Room-oplevelse og deltage i en Spider-Man: Homecoming-inspireret stunt-mesterklasse. De heldige 4 afslutter deres tur med et Spidey-Eye-View over byen fra en af ​​verdens højeste bygninger: One World Observatory.

Deltagerne med det 2. til 30. største net er blevet belønnet med flere sjove Spider-Man-temapræmier.

Konkurrencen blev drevet af kampagner både online og offline – det dynamiske, opmærksomhedsvækkende Spider-Man-billede optrådte på Panasonics websted, på Google-annoncer, sociale medier og POS-materialer som plasterpakker, slik og brochurer i butikker over hele Europa.

OM PANASONIC ENERGY EUROPE
Panasonic Energy Europe har hovedkvarter i Zellik nær Bruxelles i Belgien. Virksomheden er en del af Panasonic Corporation, en førende global producent af elektroniske og elektriske artikler. Panasonics enorme og lange erfaring inden for forbrugerelektronik har gjort det muligt for Panasonic at blive den største batteriproducent i Europa i dag. Europæiske produktionsfaciliteter selskabets ligger i Tessenderlo, Belgien, og Gniezno, Polen. Panasonic Energy Europe leverer "mobile" energiløsninger til mere end 30 europæiske lande. Selskabets forskelligartede produktprogram omfatter genopladelige batterier, opladere, zink-carbon, alkaliske og specialbatterier (såsom zink-luft-, fotolithium-, lithiummønt-, mikroalkaliske og sølvoxidbatterier). Få mere at vide på http://www.panasonic-batteries.com/.

OM PANASONIC
Panasonic Corporation er en af verdens førende aktører inden for udvikling og fremstilling af elektroniske produkter til en lang række anvendelsesområder inden for bolig, erhverv og industri. Panasonic, der er baseret i Osaka, Japan opnåede i regnskabsåret der sluttede 31. marts 2016, en samlet nettoomsætning på ca. 61 milliarder Euro. Panasonic fokuserer på at skabe et bedre liv og en bedre verden ved at bidrage til den løbende udvikling af samfundet og menneskers lykke over hele kloden. Panasonic kan fejre sit 100 års jubilæum i 2018. Få mere at vide om koncernen og Panasonic brandet på www.panasonic.net.

Ann-Sophie Cardoen Project Manager, ARK Communication
Ann-Sophie Cardoen Project Manager, ARK Communication