Wout van Aert en Stéphane Buyens lanceren nieuwe gerechten bij Chez Charles

Zaterdag 22 april kropen topchef Stéphane Buyens en wereldkampioen cyclocross Wout van Aert achter de potten van Chez Charles. Ze creëerden twee exclusieve gerechten voor de nieuwe brasserie-verswinkel op de Antwerpse Groenplaats.

Het duo stelde een broodje en salade samen met Charles-kwaliteitsbeleg. Wout van Aert koos het broodje, de topchef zorgde voor de creatieve twist. Het resultaat is een broodje met ovengebakken Charles ham, hummus en kraakverse groenten. Tevens werd een salade op basis van dezelfde ingrediënten gecreëerd.

De wereldkampioen veldrijden ging bewust met een broodje Charles ham aan de slag – krachtvoer dat wel vaker op het menu staat bij topsporters. Zijn ploeg, Crelan-Charles, wordt gesponsord door Charles.

Het broodje en de salade worden zowel verkocht in het winkelgedeelte als de brasserie van de conceptwinkel.


Over Chez Charles
“Chez Charles” op de Antwerpse Groenplaats is een conceptwinkel van het ambachtelijk vleeswarenbedrijf “Cock’s Vleeswaren”. De brasserie-verswinkel biedt bereide maaltijden aan, belegde broodjes, brood en broodbeleg voor thuis en ter plaatse. De winkel heeft daarnaast een afhaaldienst om de klanten tijd te besparen. Volg voor meer info Chez Charles op Facebook: www.facebook.com/ChezCharlesAntwerpen of surf naar www.chezcharlesantwerpen.be.

Over Charles & Cock’s Vleeswaren
“Charles” is een kwaliteitsmerk van Cock’s Vleeswaren, genoemd naar bezieler Charles De Cock. Die startte in 1935 met de ambachtelijke productie van kwaliteitsvlees en -maaltijden; vandaag heeft kleinzoon Marc De Cock de leiding. Cock’s Vleeswaren heeft verkooppunten in talrijke slagerijen, supermarkten, kruidenierswinkels en bakkerijen. In 2012 breidde het bedrijf uit met de overname van Dela nv en Artifresh, begin 2017 introduceerde het zijn eigen conceptwinkel: Chez Charles. Vorig jaar realiseerde Cock’s Vleeswaren een omzet van ruim 75 miljoen euro. Om de groei te ondersteunen, werd ook de productiesite in Sint-Niklaas uitgebreid met onder andere een specifieke afdeling voor salades en traiteurgerechten. Meer info over Charles en Cock’s Vleeswaren op www.chezcharles.be.

Contacteer ons
Over ARK BBN

ARK BBN is een strategisch B2B-marketingbureau. ARK BBN verzorgt nationale en internationaal communicatie voor klanten als Panasonic Batteries, Ceres, Atlas Copco, Tolon en Eternit; van strategisch marketingadvies, concept en design tot digitale integratie, (social) content en public relations. Het bedrijf werd in 1999 opgericht door Ben Verleysen. Meer info op www.arkbbn.be.

OVER BBC

BBC is de referentie voor B2B-communicatie in België. Alles begon in 1983 met de communicatie voor Flanders Technology International, jawel in Gent. Het bedrijf groeide over de jaren uit naar een reclamebureau gespecialiseerd in B2B-communicatie waarbij strategie, creativiteit en technologie centraal staan. "Always a pleasure to work with" is het bedrijfsmoto van BBC, zowel naar de klanten toe, als naar de eigen medewerkers. BBC verzorgt de B2B-communicatie voor bedrijven als Samsung, Tempo-Team, Thermo King, Brussels Airport en DS Smith. Sinds de verhuis van Kontich naar Mechelen drie jaar geleden, groeide het bedrijf met meer dan 70% en telt het 43 specialisten. Vandaag wordt BBC geleid door twee managing partners die in 2009 via een MBO het bedrijf overnamen, met name Jordan Audenaert en Anton Loos. Meer info op www.bbc.be


ARK BBN
Gelaagstraat 53a
9150 Rupelmonde
Belgium